انتخاب لباس در فروشگاه توسط یک دستگاه در ژاپن
پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ
ماشینی که فکر مشتری را میخواند و برای او لباس خرید را انتخاب میکند ساخته شد.
به نقل از خبرگزاری رزبالت روسیه، شرکت ژاپنیUNIQLO به صورت مشترک با
شرکتهای NEUROSKY و Dentsu و دستگاه umood را طراحی کردند. این دستگاه به
خریداران کمک میکند متناسب با روحیهشان لباس انتخاب کنند.
همانطور
که پورتال fashionmag گزارش داد خریدار در مقابل صفحه نمایش که در آن به
او تصاویر مختلف از عکس بچه، گربه تا عکسهای ابرهای طوفانی را نشان
میدهند مینشیند. کامپیوتر واکنش او را زیر نظر میگیرد و سپس به او چند
تیشرت که متناسب با روحیه او است پیشنهاد میکند. بالاخره ماشین انتخاب را
بر روی یک لباس متوقف میکند در حال حاضر umood در یکی از فروشگاهها در
سیدنی کار میکند. پس از تست این دستگاه قرار است درشبکهuniqlo که متخصص
در فروش لباس روزمره در سراسر استرالیا است مستقر کنند.
۹۴/۰۷/۳۰