همه آنچه از نحوه فعالسازی تا هزینه آوای انتظار تلفن ثابت باید بدانید
سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ
علاوه برراه اندازی آوای انتظار مشترکان تلفن همراه ، مدتی است که آوای انتظار مشترکان تلفن ثابت راه اندازی شده است.
به این ترتیب که مشترکان با درخواست آهنگ مورد نظر ومجاز خود می توانستند آوای انتظار مورد نظر هود را انتخاب کنند.
خوشبختانه براساس نظرسنجی هایی که انجام دادیم این سرویس مورد استقبال قرار گرفت به همین منظورشرکت مخابرات تصمیم گرفت ،چنین امکانات یا خدماتی را برای مشترکان تلفن ثابت فراهم کند به طوری که به گفته مخابراتی ها به تازگی شرکت مخابرات در برخی استانها به ارائه این سرویس پرداخته است..
این سرویس برای مشترکان این امکان را فراهم می کند تا به جای شنیدن بوق تلفن، از پیامهای صوتی و یا آهنگهای مجاز مورد علاقه خود برای افراد تماس گیرنده استفاده کنند.
برای فعالسازی این سرویس مشترکان می توانند بر اساس کد آهنگ مد نظر خود شمارههای 20300111 الی 20300611 را شماره گیری کنند تا بر اساس شماره گرفته شده آهنگ موردنظر آنها فعال شود. همچنین می توان از طریق مراجعه به وب سایت ava2030.ir از لیست آواهای انتظار ارائه شده مطلع و بر اساس سلیقه،آهنگ مد نظر خود را انتخاب و فعال کرد.
برای لغو این سرویس نیز کافی است از طریق خط تلفن ثابت کد 20300000 شماره گیری شود.
از جمله مزایای این سرویس می توان به امکان ضبط و ارسال پیام شخصی همراه با آهنگ موردنظر، قابلیت فعالسازی 9 آوای مختلف از طریق گروهبندی و لیست کردن تماس گیرندگان به صورت همزمان بر روی یک خط، قابلیت فعالسازی سه آوا یا پیغام در یک بازه زمانی برای مشترکینی که از خط خود استفاده کاری و تجاری می کنند اشاره کرد.
همچنین امکان انتخاب و پخش آهنگ موردنظر در هنگام انتظار برای مکالمه و عدم نیاز به دستگاهها و سختافزار خاص برای فعالسازی این سرویس از دیگر مزایای این سرویس به شمار می رود.
گفتنی است درخصوص تعرفههایی که برای فعالسازی این سرویس در نظر گرفته شده، چندی پیش مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران اظهار کرد: بر اساس مصوبهای که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات پیش از این اعلام کرده، تعرفه ارائه این سرویس برای مشترکان تلفن همراه 3000 ریال به ازای هر ماه بوده و این رقم در تلفن ثابت به 2000 ریال می رسد.
۹۴/۰۷/۱۴