🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات



در سال‌های اخیر شاهد تعداد زیادی از سریال‌های تلویزیونی محبوب در حوزه راه‌اندازی کسب و کار و آموزش کارآفرینی هستیم که کارآفرینان جوان بهتر است آن‌ها را تماشا کنند. در اینجا فهرستی از سریال‌های تلویزیونی فوق‌العاده را ارائه می‌کنیم که روحیه کارآفرینی را در شما به افزاش می‌دهند.

1. سریال TVF Pitchers

این سریال هندی که در سال ۲۰۱۵ بر روی صحنه رفت، اولین سریال در حوزه کارآفرینی در این کشور بود که مانند اکثر فیلم‌های هندی از ژانر درام و کمدی بود! چهار مرد جوان که مشغول کارهای روزمره در یک شرکت بودند به یکباره کار خود را رها کرده و یک شرکت استارت‌آپی تأسیس می‌کنند و به کارهای سرمایه‌گذاری پرخطر می‌پردازند. لازم است از فصل اول این سریال با سریال دره سیلیکون مقایسه می‌شد.

2. سریال دره سیلیکون یا Silicon Valley

ممکن است سریال دزدان دریایی دره سیلیکون را دیده باشید و از آن لذت برده باشید، ولی این سریال کمدی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است، به موضوع فناوری و تکنولوژی می‌پردازد و کارهای روزمره دره سیلیکون (مکانی که شرکت‌های انفورماتیک بسیار بزرگ زیادی وجود دارند) را نمایش می‌دهد. شش مرد جوان که کسب و کاری را شروع کرده‌اند و به کپی رایت موزیک مشغول هستند، ماجرای اصلی این سریال می‌باشد.

3. سریال استارت‌آپ یا Startup

در این سریال یک هکر کوبایی به دنبال ایجاد یک ارز دیجیتال است که با یک بانکدار از بروکلین به عنوان سرمایه‌گذار شریک شده و بانکدار این پول را به طور مخفیانه در این ارز سرمایه گذاری می‌کند.

4. سریال چگونه میلیونر شدم یا How I made my Millions

با دیدن این سریال به دنیای کسب و کار هدایت می‌شوید. در این سریال یک زن و مرد ایده‌های عادی را پیدا می‌کنند و آن‌ها را به کسب و کارهای میلیون دلاری تبدیل می‌کنند.

5. سریال The Profit

این سریال تلویزیونی که در سال ۱۹۹۶ اکران شد، به زندگی آقای Profit می‌پردازد که حتی شب‌ها نیز در اداره کار می‌کند و در اینترنت جستجو کرده و برخی سرورها را نیز هک می‌کند. در این سریال طرح‌ها و انگیزه‌ها با تماشاگران تقسیم می‌شود و این که چه چیزی کارآفرینی نیست می‌پردازد و شخصیت مشتری و فرایندها نیز تحلیل می‌شوند.

حال که با این پنج سریال از نزدیک آشنا شدید، می‌توانید شروع به تماشای آن‌ها کنید. همچنین در صورتی که از این مطلب لذت بردید، پیشنهاد ما مراجعه به مطالب زیر می‌باشد:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی