🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ب.ظ

در جذابترین نوآوری امروز با هدفونی آشنا شوید که دستیار صوتی فوق هوشمند شما خواهد بود.

هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلماحتمالاً در گوشی‌های هوشمند با دستیارهای صوتی مانند کورتانای مایکروسافت و سیری اپل آشنا هستید که می‌توانید با فعال کردن آنها بسیاری از کارهایتان را مانند یک دستیار و منشی به آنها بسپارید، سؤالات خود را از آنها بپرسید، یادآوری قرارهای ملاقاتتان را از آن‌ها و دریافت کنید و کارهای متعدد دیگر از عهده این دستیارهای هوشمند بر می‌آید.
 
امروز می‌خواهیم ایده یک شرکت را به شما معرفی کنیم که " وینچی" نام دارد. وینچی یک هدفون است که یک صفحه‌نمایش لمسی پشت بلند گوی سمت راست خود دارد و البته یک هوش مصنوعی را نیز درون خود جای‌داده تا مجموعه حاضر یک دستیار صوتی فوق هوشمند را به وجود آورد.
 
هنگامی‌که وینچی را روی گوش خود بگذارید یا آن را صدا کنید فعال‌شده و به‌جز دستورهای صوتی از دستورهای لمسی نیز به‌وسیله صفحه‌نمایش لمسی‌اش پشتیبانی می‌کند.
 
این دستیار صوتی به‌جز پخش موسیقی درخواستی، پاسخ به سؤالات متعددی مانند آب‌وهوا و مانند آن، یادآوری قرارهای قبلی حتی نزدیک شدن به مقصد را در صورت دانستن و از آن جالب‌تر با ثبت عادت‌های روزمره فراموش کردن آن‌ها را نیز به شما یادآوری می‌کند.
 
برخلاف دستیارهای هوشمند نام برده شده که همه در گوشی هوشمند نصب می‌شدند باید بدانید وینچی خود یک گوشی هوشمند نیز هست و قابلیت اتصال به اینترنت همراه نسل 3 و 4 را دارد.
 
 
هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلم
 

اگر اهل ورزش و فعالیت هم هستید نیاز به خرید گجت های حوزه سلامت و تندرستی ندارید زیرا وینچی گزارش فعالیت‌های روزانه و کالری سوزانده شده شما را ارائه می‌کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۹
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی