🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

دوچرخه‌سواری آسان با فناوری جدید چرخ برقی

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

شرکت تولید‌کننده تجهیزات دوچرخه GeoOrbital اولین نمونه کیت چرخ برقی قابل نصب بر روی دوچرخه‌های معمولی را به بازار عرضه کرد.

به نقل از گیزمگ، با جایگزینی و نصب کیت چرخ برقی در جای چرخ جلو، لذت دوچرخه‌سواری دو چندان می‌شود، چرا که تنها با لمس سوئیچ گاز برقی همراه با رکاب‌زدن، حرکت دوچرخه کاملا آسان و لذت‌بخش خواهد شد.

میشل بورتو، بنیانگذار شرکت GeoOrbital عنوان کرد: با استفاده از کیت چرخ برقی، دوچرخه سواری به یک تفریح تبدیل می‌شود و رکاب‌زدن نه آنقدر دشوار و خسته‌کننده می‌شود که دوچرخه‌سوار را خسته کند و نه آنقدر آسان که دوچرخه‌سوار هیچ کالری مصرف نکند، بلکه با این فناوری دوچرخه‌سوار با مصرف انرژی از راحت‌شدن حرکت دوچرخه لذت می‌برد.

وی در ادامه افزود: طراحی چرخ برقی کاملا هوشمندانه است به‌طوری‌که مجموعه باتری و محل اتصال چرخ و سه چرخ کوچک درونی در یک مجموعه قرار گرفته و برای تولید نیروی حرکتی مناسب از یک موتور 500 واتی برای انتقال نیرو به رینگ متحرک استفاده شده است.

برای نصب کیت چرخ برقی 3.4 کیلوگرمی تنها یک دقیقه زمان لازم است.

مدیر شرکت سازنده چرخ برقی امیدوار است تا با جذب سرمایه‌گذار، فناوری چرخ برقی را به تولید انبوه برساند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی