🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

نفس کشیدن هوشمند را با Atmotube تجربه کنید

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ
Atmotube یک دستگاه پورتابل می باشد که مشخص می کند هوای تنفسی شما چقدر امن و سالم برای نفس کشیدن است.
در این روزها همه در حال هوشمند سازی هرچه بیشتر محیط اطراف خود که شامل لوازم منزل و محل کار، لوازم تفریحی، ماشین هایمان و… می باشد هستیم، اما در مورد سلامتی خود زیاد هوشمند عمل نمی کنیم. درست است که در حال حاضر از دستگاه های پیگیری فعالیت هایمان و ضربان قلبمان استفاده می کنیم ولی آنها فقط یک قسمتی از حوزه سلامت شما را پوشش می دهد.


موردی که بسیار مهم است هوای تنفسی اطراف ما می باشد. Atmotube یک دستگاه پورتابل می باشد که مشخص می کند هوای تنفسی شما چقدر امن و سالم برای نفس کشیدن می باشد.
هدف Atmotube آنالیز هوا و اندازه گیری میزان آلودگی آن تنها با فشار دادن یک دکمه می باشد. این محصول در پی تغییر اساسی می باشد. این دستگاه با استفاده از یک سنسور مولتی گازی که به وسیله سنسورهای CMOS کمبریج تعبیه شده در داخل یک لوله می باشد، ساخته شده است. Atmotube محصول پوشیدنی ای نیست ولی براحتی قابل حمل حتی در جیبتان می باشد. حتی حلقه ای در آن تعبیه شده است تا آن را با بتوانید براحتی به لباس یا کیف تان وصل کنید.

با یک فشار دکمه ساده، این وسیله می تواند آنالیز سریعی از هوای اطراف شما بکند. این وسیله اطلاعات دریافتی و آنالیز شده را به نرم افزار گوشی هوشمند شما انتقال می دهد و می توانید سابقه اندازه گیری های گذشته خود را ببینید. هم چنین این اطلاعات را می توان به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت تا بقیه افراد را از کیفیت هوا در آن منطقه مورد نظر آگاه ساخت؛ بلکه مردم بتوانند از مناطق با سطح آلودگی بالا دوری کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی