🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

۵ ابزار برای یافتن معنای خطاهای رایانه ای

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ
حتما شما هم حداقل یکبار در هنگام کار با کامپیوتر با ارورها و خطاهای آن مواجه شده اید؛ اگر به دنبال راه حل هستید این گزارش را تا انتها بخوانید.
هر شخصی که با وسایل مدرن دیجیتالی کار کرده باشد، مسلماً با خطاهای رایانه ای آشنایی دارد. مرحله ی اول برای حل کردن خطاها دانستن ماهیت و دلیل بوجود آمدن آنها است و اغلب می توان نوع خطا را به کمک کد همراه آن خطا، مورد بررسی قرار داد.

در این گزارش قصد ترجمه کردن این خطاها را داریم که در آن ۵ ابزار برای یافتن معنای این خطاها را به شما معرفی می کنیم. شما به کمک این ابزار می توانید راه حل مناسبی برای حل کردن خطاهای رایانه ی خود پیدا کنیم.

۱- مرجع خطاهای سایت About.com

این سرویس بوسیله سایت About.com راه اندازی شده است و به شما امکان مشاهده و جستجوی خطاهای رایج کامپیوتر را می دهد. پس اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید با مراجعه به این وب سایت راه حل مناسب را پیدا کنید.

۵ ابزار برای یافتن معنای خطاهای رایانه ای



۲- مرجع خطاهای ویندوز در سایت BrianDunning.com

این سایت توضیح بسیاری از خطاهای رایج ویندوز را برای کاربران گرد آوری کرده است. همچنین این سایت (BrianDunning.com) مرجعی برای خطاهای Mysql نیز هست که مطمئناً برای بسیاری مفید خواهد بود.

۳- نرم افزار WELT یا Windows Error Lookup Tool



۵ ابزار برای یافتن معنای خطاهای رایانه ای


یکی دیگر از ابزار مفید برای یافتن خطاها، برنامه ی WELT می باشد که از کاربر، کد خطا را گرفته و توضیحات آن را باز می گرداند. همچنین این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا خطاها را بعنوان یک نوشته ذخیره کنند تا در آینده نیز بتوانند از این اطلاعات استفاده نمایند.

۴- سایت ErrorKey

این سایت یکی از کامل ترین مراجع خطاهای کامپیوتری را دارا بوده و در عین حال ظاهری بسیار ساده ای دارد. شما قادر هستید به راحتی با وارد کردن خطای خود در صفحه ی اصلی آن، توضیحات خطا را مشاهده کنید.

۵- سایت ErrorGoblin



۵ ابزار برای یافتن معنای خطاهای رایانه ای



این سایت نیز مانند سایت Error Key بوده با این تفاوت که خطاهای سیستم عامل مک (Mac) را نیز شامل می شود. همچنین، این وب سایت دارای اپلیکیشنی برای آیفون است تا دسترسی کاربران آیفون را به این سایت آسان تر کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی