🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

اخیراً هزاران نفر از صاحبان لپ تاپ های MacBook Pro از مشکل ایجاد لکه بر روی صفحه نمایش لپ تاپ های خود شکایت کرده اند و ممکن است اپل وادار شود در یک دادگاه عمومی به این مشکلات پاسخ دهد. کاربران این مک بوک های معیوب برای جلب توجه اذهان عمومی با کمک یکدیگر سایتی را به نام Staingate راه اندازی کرده اند و در حال حاضر وکلای این کاربران در حال آماده سازی مدارک لازم برای دادگاه هستند.

در بخشی از سایت Staingate.org آمده است که:

ما گروهی از مشتریان اپل هستیم که بیش از 2000 دلار برای مک بوک هایی که لکه های نسبتاً بزرگی بر روی صفحه نمایش های آنها ایجاد می شود پرداخت کرده ایم. این لکه ها می توانند پس از 7 ماه از زمان خرید دستگاه ایجاد شوند. هیچ الگوی مشخصی برای این اینکه این لکه ها چگونه ایجاد می شوند وجود ندارد و در حالی که برای بعضی از مک بوک ها این لکه ها به صورت نقاط کوچک در لبه های دستگاه ایجاد می شود، تعدادی دیگر از کاربران از ایجاد لکه های بزرگ در مرکز صفحه نمایش خبر می دهند.

قربانیان عنوان کرده اند که اپل در پاسخ به این مشکلات اعلام کرده است که این لکه ها به عنوان "آسیب های ظاهری شناخته می شود و شامل گارانتی نخواهد بود." مسئولین اپل همچنین در یک مصاحبه با BBC بیان کردند که این مشکل چندان گسترده نیست و کسانی که با این مشکل روبرو شده اند می توانند به مراکز پشتیبانی اپل مراجعه کنند.

در حالی که تعمیر مشکلات مربوط به صفحه نمایش برای کاربران 800 دلار آب می خورد، اپل حاضر نیست به این کاربران هیچگونه تضمینی مبنی بر عدم تکرار این مشکل در آینده بدهد. صفحه فیسبوک این گروه از کاربران نیز هم اکنون دارای 2000 عضو است. اگر چه این تعداد در برابر مشتریان مک بوک های اپل بسیار کم است اما تصاویر منتشر شده از سوی بعضی از کاربران حاکی از وجود مشکلات بسیار حاد در این پنل های نمایش است.

اگر شما هم شاهد حضور این لکه ها بر روی صفحه نمایش مک بوک خود هستید می توانید جزییات مربوط به آن را از طریق این لینک منتشر کنید. اگر تعداد کاربران شرکت کننده در این Campaign به تعداد قابل توجهی برسد آنگاه اپل قادر نخواهد بود که این مشکلات را نادیده بگیرد. پیش از این و در اوایل سال، اپل به دلیل اختصاص بیش از حد حافظه داخلی دستگاه به سیستم عامل محصولات آیفون، آیپد و آیپاد، مورد محاکمه قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹
مهندسان IT

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی