🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ


مشترکیت تلفن همراه می توانند درخواست لغو ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را ثبت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قبول برخی نارضایتی ها از سوی مشترکان تلفن همراه پیرامون ارسال حجم وسیعی از پیامک های تبلیغاتی گفت: در حال حاضر کاربران می توانند با ارسال عدد 1 به 8999 به همراه اول انصرافشان را از پیامک های تبلیغاتی اعلام کنند و برای سایر اپراتورها نیز این وضعیت وجود داشته، ولی شماره ارسالی تفاوت دارد.


برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می‌توانید عدد ۲ را به شمارۀ پیامکی ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است) همچنین شما می‌توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس حاصل کرده و پس از برقراری ارتباط با اپراتور ایرانسل، درخواست خود مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ابراز نمائید.

مشترکین رایتل برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از تلفن‌های ثابت به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از تلفن‌های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی به اپراتور بدهند. 

این در حالی است که بعضی از مشترکان اپراتورها می گویند پس از ارسال پیامک لغو دریافت محتوای تبلیغاتی، پیامک های مرتبط با امور بانکی و همچنین سرویس های وی‍ژه که خودشان اقدام به فعال سازی آن ها کرده اند نیز قطع می شوند، صدوقی مدیر عامل اپراتور اول در این خصوص گفت: نرم افزار های ویژه جهت لغو پیامک های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است که در آن ها این احتمال در نظر گرفته شده است که سرویس های درخواست شده از طرف مشترک قطع نشوند.کارشناسان اپراتورهای دیگر هم همین صحبت ها را ارائه می دهند.


شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی