🌐 جهان فناوری اطلاعات

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

💻 تازه ترین های فناوری اطلاعات(IT)

🌐 جهان فناوری اطلاعات
آخرین نظرات

ترفند خلاصی از شر اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول
خلاصه متن: برای قطع پیامک‎های تبلیغاتی همراه اول و خلاصی از مزاحمت های اس ام اس های وقت و بی وقت آن ترفند ساده ی زیر را انجام دهید.

مشترکان جهت قطع اس ام اس و پیامک های تبلیغاتی کافیست عدد یک را به شماره 8999 ارسال کنند، سپس تا 24 ساعت بعد قطع می شود.

البته ظاهرا اقدامات جدی و دقیقی در این زمینه صورت نگرفته است و با انجام اینکار 100% پیامک های تبلیغاتی قطع نمیشود یا ممکن است تمام پیامک هایی که با 3000 شروع می شوند مثل پیامک های اطلاع رسانی آموزشگاه شما و یا دانشگاه شما نیز قطع شود.

شرح این موضوع نیز به این شکل بوده:

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات درباره پیامک های تبلیغاتی، گفت: سامانه ای طراحی کردند که بازدید کردیم و اگر مشترک عدد یک را به شماره 8999 ارسال کند، تا 24 ساعت بعد قطع می شود.

وی افزود: قرار شد این سامانه در روزهای آینده هم به صورت برخط شود و به محض اعلام مشترک، این پیامک های تبلیغاتی قطع خواهد شد.

رضوانی گفت: تقاضای ما این بود که فقط پیامک های تبلیغاتی قطع شود اما پیامک های خدماتی همچنان ارسال شود.

وی افزود: این سامانه طوری طراحی شده است که مواردی که مشترکان خود تقاضا کرده اند از جمله بانک ها، سایر مؤسسات و مدارس قطع نمی شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر مشترکان عدد یک را به 8999 ارسال کردند و پیامک های تبلیغاتی قطع نشد، در صورت اعلام، پیگیری می کنیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی